Odpovědi z dotazníku pro rodiče
Zde jsou přepsané odpovědi z dotazníku pro rodiče:
výuce v Nové třídě - projektovou výuku, výuku formou zážitků (př. "staré časy" ), práce se zpětnou vazbou, sebehodnocení / sebereflexe dětí - klidný a nenásilný přístup - žádný stres v souvislosti s "písemkami", všeobecně - osobu paní učitelky Pavlíny, neznámkování, krásné velké - samostatnost dětí, pomůcky - přátelský kolektiv, přístup k dětem, hodně - jiný přístup k výuce, více prožitků - oceňuji formu výuky, centra - individuální přístup, respektování vývoje - oceňuji především vztah k dětem, centra aktivit a - slovní hodnocení, program "ZAČÍT SPOLU" ( ranní kruh, - slovní hodnocení, centra aktivit, používání přístupu - osobní přístup k dětem, sebehodnocení dětí, - neznámkování - slovní hodnocení, vysvědčení má pro nás |
2. Co byste doporučili pro zlepšení výuky Vašich dětí? - pokračovat v tom, co je nastaveno - se způsobem výuky jsem maximálně spokojená, takže nic - jsem nadšená a nesmírně šťastná, nenapadá mě, co - udělala bych ještě "srubovou základnu" v lese, kde - občas donést učebnice domů, abychom viděli, co se učíte - - navrhuji učit se někdy venku - i když chápu, že je to - intenzivnější výuku AJ, vícekrát týdně - nic mě nenapadá, protože jsem opravdu moc spokojená - tak to opravdu nevíme, ale uděláme maximum pro to, - možná víc exkurzí a "výletů" do praxe - snad jen trochu více výuky venku - stromy, květiny, roční |
3. V čem pro - příprava hodnotícího seznamu, individuální čas / možnost - v prohloubení důvěry mezi žákem a učitelem - pomohla mi pochopit určité věci z výuky ( - je to konstruktivní, vidím komunikaci mezi učitelem a - že jsme mohli společně reflektovat na problémy - v individuálním přístupu, možnosti zkonzultovat - více prostoru pro komunikaci + zpětná vazba žáka ( okamžitá ) - nformace pro všechny najednou - nemluvilo se o žákovi, ale se žákem - myslím, že je to dobrý nápad, když i dítě slyší hodnocení - něco, co bych si přála jako dítko taky zažít, naprosto ve - velmi příjemná, zhodnocení školní práce, lepší komunikace - nejen úspora času, ale hlavně možnost vidět reakci dítěte - individuální přístup, přesné info, možnost vyjádření |
4. O jaké další - o možnost se na Vás i nadále moci obrátit i mimo Vaši - možná snad třeba 3x do roka vyčlenit např. 1 hodinu, - líbilo by se mi celkově lepší propojení rodičů, schůzka, - společně s dětmi - o individuální - nevím - vyhovuje mi společná třídní schůzka i schůzka rodič - žák - o jakékoliv, co výlet děti + rodiče - společné akce typu hromadné slavení např. Halloweenu, - protože nejsou známky, 2. pololetí nevíme "JAK NA TOM |
5. Prosím Vás o - více povídat v menších skupinách, popřípadě - nic mě nenapadá - já připomínky nemám, přeji Nové třídě hodně úspěchů a - moc si vážíme, že můžeme být součástí NOVÉ TŘÍDY a že - - při setkávání před 1. třídou se mluvilo o tom, že budou - individuálnější přístup k DÚ, aby bylo doma |